کپشن های مربوط به عصبانیش

کپشن‌خآص

اکانت خصوصی

چه حس قشنگیه:

وقتی ا‍‍عصبانیش میکنی و با همه اعصبانیتش باز کنارته و جانم گفتنشو ازت نمیگیره
دوست داری محکم بغلش کنی و خدا حس کنه به یه تن دوتا روح داده
حس اینکه با اون همه اعصیانتیش باز دلش نمیاد دلخورت کنه و آخر سر میخندونتت و باهات شوخی میکنه
چون صدای خندت دنیای اونم آروم میکنه
چون اونم عاشقه مثل تو :).


تکست‌تیوب

اکانت خصوصی

نمیدونم چقد درسته ولی میگن:
اگه فردی زیاد میخنده از درون تنهاست؛
اگه زیاد میخوابه، ناراحته؛
اگه کم و سریع حرف میزنه، داره به چیزیو مخفی میکنه؛
اگه بلند حرف میزنه، میخاد شنیده شه؛
اگه زیاد غذا میخوره، استرس داره؛
اگه چیزای ساده عصبانیش میکنه، نیاز به محبت داره..

. .


تکست‌تیوب

اکانت خصوصی

روانشناسا میگن:
اگه فردی زیاد میخنده از درون تنهاست
اگه زیاد میخوابه ،ناراحته
اگه کم و سریع حرف میزنه،داره
یه چیزیو مخفی میکنه
اگه بلند حرف میزنه ، میخاد شنیده شه
اگه زیاد غذا میخوره ، استرس داره
اگه چیزا ساده عصبانیش میکنه، نیاز به محبت داره....


. .