ᴇɴᴅᴘᴀʀᴛ♡
اکانت خصوصیتو جهان را بر من سخت کردی، بعید است خدای من بر تو آسان بگیرد.
تو جهان را بر من سخت کردی، بعید است خدای من بر تو آسان بگیرد.
هرچیزی که مورد توجه قرار نگیرد میمیرد.
احساسات،روابط،گل ها….
دیگر نمیخواست بجنگد، دلش پناهی میخواست که زندگی نتواند از او بگیرد، جایی دور از هیاهوی زندگی، که بتواند برای لحظهای از قوی بودن دست بکشد.
شما هربار که سطحتان بالاتر میرود
زندگیِ قبلیتان سعی میکند با شما تماس بگیرد ، جواب ندهید ..
اگر فکر می کنی
هیچ راهی
برای داشتن زندگی ِخوب نیست
باید "خودت" را پیدا کنی!
هر کدام از ما
ساعت ها وقتمان را صرف کسانی می کنیم
که یک سر سوزن برایمان ارزشی قائل نیستند...
سعی می کنیم همانگونه باشیم
که آنها می خواهند ،
لباسی بپوشیم
که مورد توجه دیگران قرار بگیرد
دریغ از اینکه یک روز
"خودمان" و برای "خودمان" باشیم...
برای داشتن آنچه می خواهی
خودت را پیدا کن
چراکه هیچکس "تو" نمی شود...
غریبه آشنای من، بخشیدم تو را، اکنون صلحی در من حاکم است به نام رهایی که حتی اگر به پهنای زمین هم پشیمان باشی این جنگ دیگر از سر نمیگیرد.
نه دوری که منتظرت باشم
و نه نزدیک که به آغوشت کشم
نه از آنِ منی که قلبم تسکین گیرد
و نه از تو بینصیبم که فراموشت کنم !
تو در میان همه چیزی
تو مثل دلبری های پاییز می مانی
آدم نمی داند نگاهت کند
یا کوچه به کوچه عاشقانه در آغوش بگیردت .️.
- امید آذر
♡
" وَالضُّحَی ... "
و سوگند به روز وقتی نور میگیرد .
♡
هر چیزی که رنگِ عشق بگیرد، زیباست؛
حتی اگر در ویرانهای روییده باشد.
اما این زیبایی،
نیاز به آدمهایی دارد
که دلشان آینه باشد،
نه چاهی تاریک
پر از توهم و صدای پوسیدهی خودشان.