زندگی من
اکانت خصوصی‏این میل زنانه که بخواید تموم زندگیتون رو در یک بعدازظهر تغییر بدین ، فقط به این دلیل که چیزی شما رو ناامید کرده ، کاملاً واقعیه.
‏این میل زنانه که بخواید تموم زندگیتون رو در یک بعدازظهر تغییر بدین ، فقط به این دلیل که چیزی شما رو ناامید کرده ، کاملاً واقعیه.
بیخیالی رو تمرین کنید؛
یک سری از آدم ها حتی ارزش اینو ندارن که بخواید ی قسمت از فکرتون رو بهشون مشغول کنید....
I love that feeling when you talk stuff out with someone and you both become aware that neither of you were wrong. You just saw the scenario differently. Talking really should be about seeing things from both perspectives, rather than the need to be right.
عاشق اون حسیم که همهی سنگاتو با یه نفر وا میکنی و هر دوتاتون میفهمید که هیچ کدومتون اشتباه نمیکردید. صرفاً یه دیدگاه متفاوت نسبت به قضیه داشتید.
حرف زدن باید جوری باشه که از دیدگاه هردوتون به همهچی نگاه کنید تا اینکه بخواید پافشاری کنید که حق با خودتونه.
بیخیالی رو تمرین کنید
یک سری از آدم ها حتی ارزش اینو ندارن
که بخواید یه قسمت از فکرتون رو بهشون مشغول کنید .
میگه امشب چیزایی که دوست دارید رو از خدا بخواید
خدا یکی اون قضیه که میدونی خودت
یکی هم اون یکی قضیه باز هم خودت در جریانی.
بعدش دیگه خودت هر چی میخوای
به قول شاعر:
ما بی سلیقه ایم،تو حاجات ما بخواه
ورنه گدا مطالبه ی آب و نـــــان کند.
هیچ اصراری نیست که حتما چنل باشه.
می تونید یه دفترچه و خودکار داشته باشید و یادداشت کنید.
یا همونطور که بعضی ها گفتن در سیو مسیج یا نت گوشی یادداشت کنید.
خوبی چنل اینه که شاید روزی به کار دیگران هم بیاد و بخواید با دیگران هم به اشتراک بگذارید...
‏تکلیف رابطه رو همون اول مشخص کنید طرف واسه ازدواج روتون حساب نکنه و شما فقط بخواید وقت گذرونی کنید
‏چه بخواید قبول کنید، چه نخواید کسایی که وارد رابطه میشن دیگه وقتشون کامل در اختیار خودشون نیست و مثل قبل نمیتونن با بقیه وقت بگذرونن.
. اگه بخواید مخ یکیو بزنید چیکار میکنید و چی میگید بهش و از چه ترفندی استفاده میکنید؟!..(کامنت کنید)
اگه بخواید صبر کنید تا شرایط مُساعِد بشه ، باید تا آخر عمرتون فقط صبر کنید!