کپشن های مربوط به بیماریِ

ᴇɴᴅᴘᴀʀᴛ♡

اکانت خصوصی

غیبت کلمه درستی نیست، ترجیح میدم بهش بگم جلسه بررسی بیماری‌های روانی احتمالی شخصی که در جمع من و دوست‌هام حضور نداره.


کپشن‌خآص

اکانت خصوصی

در وفایِ عشقِ تو مشهورِ خوبانم چو شمع
شب‌نشینِ کویِ سربازان و رِندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی‌آید به چشمِ غم‌پرست
بس که در بیماریِ هجرِ تو گریانم چو شمع

رشتهٔ صبرم به مِقراضِ غَمَت بُبْریده شد
همچنان در آتش مِهرِ تو سوزانم چو شمع

گر کُمیتِ اشکِ گُلگونم نبودیِ گرم‌رو
کِی شدی روشن به گیتی راز پنهانم چو شمع؟

در میانِ آب و آتش همچنان سرگرمِ توست
این دلِ زارِ نزارِ اشک‌بارانم چو شمع

در شب هجران، مرا پروانهٔ وصلی فرست
ور نه از دَردَت جهانی را بسوزانم چو شمع

بی جمالِ عالم‌آرایِ تو روزم چون شب است
با کمالِ عشقِ تو در عینِ نُقصانم چو شمع

کوهِ صبرم نرم شد چون موم در دستِ غمت
تا در آب و آتش عشقت گدازانم چو شمع

همچو صبحم یک نفس باقیست با دیدارِ تو
چهره بنما دلبرا تا جان برافشانم چو شمع

سرفَرازم کن شبی از وصلِ خود ای نازنین
تا مُنَوَّر گردد از دیدارت ایوانم چو شمع

آتش مِهر تو را حافظ عجب در سر گرفت
آتش دل، کِی به آب دیده بنْشانم چو شمع
 
03/05/17

22:22..


تکست‌تیوب

اکانت خصوصی

من گمان می‌کنم او دیوانه نبود، بلکه فقط بیش از اندازه رنج کشیده بود و بیماری‌اش همین بود.

- فئودور داستایفسکی


. .


تکست‌تیوب

اکانت خصوصی

‍بیماریِ شگفتی در جهان هست و آن خواستنِ چیزی است که نداری و پس زدن آن، وقتی که بدستش آوردی ...!


. .


کپشن‌بآز

اکانت خصوصی

‏‍‍بیماریِ عجیبی در جهان هست و آن خواستنِ چیزهایی است که نداریم و این چرخه هیچگاه پایان ندارد !!!


تکست‌تیوب

اکانت خصوصی

که عشقِ تو لاعلاج‌ترین بیماری‌ست،
و من تا استخوان به آن مبتلا.
مرا حتّی لحظه‌ای آرزوی شفا یافتن از تو نیست.


. .


تکست‌تیوب

اکانت خصوصی

که عشقِ تو لاعلاج‌ترین بیماری‌ست،
و من تا استخوان به آن مبتلا.
مرا حتّی لحظه‌ای آرزوی شفا یافتن از تو نیست.


. .


کپشن‌خآص

اکانت خصوصی

بیش از اندازه دوست داشتن بیماری‌ست، نباید بیش از اندازه دوست داشت.
مردم به آن احتیاج ندارند، مزاحم‌شان می‌شود.


#رومن_پولانسکی


رادیو

اکانت خصوصی

اسم اون بیماری‌ای که حوصله‌ی معاشرت با هیچ آدمی رو نداری ولی دلت پارتنر می‌خواد چیه؟ آهان، حشر.


رادیو

اکانت خصوصی

‏چه بیماری‌ایه که وقتی تنهایی دنبال اینی یکیو پیدا کنی، وقتی یکیو پیدا میکنی دنبال تنهاییت میگردی؟!!